Post by teijohnbursobit on Mar 12, 2022 2:18:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hockey Nations 18 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hockey Nations 18 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch poäng ▞▞▞
▞▞▞ Hockey Nations 18 2022 version ▞▞▞
TRASHHHHHHHH GAME THE BOOST ÄR TRASH DU MÅSTE FÅ 30 MÅL BARA FÖR ATT ANVÄNDA ALLA LAG VI BEHÖVER NÅGOT BRA INTE DÅLIGT
Hockey Nations 18 Sport xsx
för när det andra laget kommer till pucken är det alltid ett mål
De sätter rskicklighetsnivån för laget 68 och 77 och det med 77 förluster. Det är lagigt och fruktansvärt.
Verkligen inte bra. Släpar mycket
det här är det värsta freaking-spelet på 18
Förfärlig. Betalat för hela landet låser kontrollerna och kan inte spela. KÖP INTE
Hemskt spel hemskt dumt
Fantastiskt spel, men hemskt utförande...de får dig att vänta på att "energin" ska återskapa eller så kan du inte spela...men självklart kan du köpa det! Fruktansvärd. Avinstallerades efter 5 minuter, orkade inte.
Sämst!
Det här spelet var väldigt dåligt gjort. Det finns många spel som har överträffat detta genom grafik och gameplay. Jag blev besviken när jag spelade det här spelet.
Värsta spelet någonsin installera INTE!!!
Ladda inte ner det här spelet. Det fungerar utmärkt ett tag men tvingar dig sedan plötsligt att gå med på att låta dem komma åt data på din telefon INGET SPEL BEHÖVER FÖR ATT KÖRA. De använder i princip ett lagligt kryphål för att STJÄLA din information och sälja den på den svarta marknaden till den som betalar för den. LADDA INTE NED DETTA SPEL. Vad sägs om att utvecklare börjar skapa spel som helt enkelt är spel. Sluta använda spelen som ett sätt att komma till folks data!! Det är löjligt.
Sämsta hockeymatchen någonsin!!!!
Spelet är riktigt dåligt med ännu sämre kontroller och när spelet går din väg och kontrollerna fungerar så spelar det fortfarande som skräp
Grafiken fruktansvärd, så lagig och kan inte kontrollera någonting
Bra spel när man har tråkigt
JAG HATAR SPELET SÅ MYCKET OCH JAG KAN FORTSÄTTA OCH FORTSÄTTA OM SPELET.
Offside hela tiden och gör kontrollerna så det blir slapshots
Wow
Spelet har alldeles för hög fart. Inte flytande alls.
Jag gillar inte alls att du implementerade energi i det här spelet. Det är irriterande.
Det låter mig inte ladda ner det även om jag raderade alla mina spel
Hälsobaridén var inte bra
Betala för att spela...
varför ska man ha en energi att spela..ge oss åtminstone 5 energi och det här spelet ger bara 3..
Så där
Jag skulle ge denna 0 stjärna om den hade den knappen omg bara installera NHL 20 på din xbox
Jag ger det 1 stjärna eftersom alla verkar hata det lol
Kontroller fryser alltid. Kan bara spela 2 spellägen och energin varar inte länge.
ENDAST 2 LAG HUR SKA JAG HA KUL MED 2 LAG GÖR BÄTTRE
Tales of Illyria:Destinies Rol Oyunu drli
omöjligt att kontrollera. frustrerande som fan.
Hemsk och laggy
Inte intressant
Det här spelet är hemskt, jag kan inte ens se var pucken är
du kan åka skridskor över hela isbanan på 2 sekunder och det är väldigt enkelt, jag säger, ladda ner inte förrän det faktiskt är bättre
DET SÄMSTA SPELET NÅGONSIN FÖR DET ÄR LAGS MYCKET DET FRYSSER MYCKET OCH KRASCHAR TOPPA DET MED BARA 1 LAG ATT VARA I vilket är Finland och de suger
Skit-bh😂😂😂
Skräpspel
Bast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lagrar för mycket och fryser
В такое говнище я еще не играл. Очень много багов и дохера рекламы. Без доната оооочень скучно. Одна из худших игр, в которые я играл
Så du tror verkligen att du vill spela det här? Kontrollerna är så förvirrande. Jag har försökt passera och det låter mig inte. När jag är emot styrelserna låter det mig inte gå ifrån dem. När jag försöker flytta spelarna är det så fläckigt.
För många mikrotransaktioner - AI ofta dum, styr dum för att inte kunna flytta runt - spelet fastnar när pucken är på ditt eget nät utan att någon når det - sparar inte spara spel i google play, så varje gång du byter enhet kan du börja från början
Hockey Nations 18 Sportsspill mmbs